Aspectum Oy
Aspectum Oy je mezinárodní společnost, která pomáhá svým klientům definovat různé druhy vztahů se zákazníky, definuje pro ně vhodnou strategii a uplatňuje řízení vztahů se zákazníky a činnostech společností.
Aspectum Facta – metody, které pomáhají společnosti identifikovat, analyzovat a použít empirická data pro rozvoj vztahů se zákazníky.
Aspectum Consulta – rámec a jazyk pro identifikování jasných strategií vztahů se zákazníky umožňující plánování použití těchto strategií v praxi.
Aspectum Practica – nástroje pro zavádění nových strategií, spolehlivých změn a rozvoje vztahů se zákazníky na úrovni exekutivy.
Kapitál vztahů se zákazníky stejně jako kapitál duševní se pro společnosti stává významnou součástí jejich úspěchu. Již nestačí zákazníky pouze uspokojit: je nezbytné také přidat hodnotu.
Prostřednictvím poradenského servisu, případových studií a příkladů zprostředkovává Aspektum Oy pro své klienty tento nový způsob myšlení.
Aspectum O
![VŠE CRM 2011/2012](/aspectum/img/foto-16-tn.jpg)
![BIVŠ JEK OM 2011/2012](/aspectum/img/foto-15-tn.jpg)
![BIVŠ JEK PA 2011/2012](/aspectum/img/foto-14-tn.jpg)
![BIVŠ JEK KV 2011/2012](/aspectum/img/foto-13-tn.jpg)
![BIVŠ MSP Pha 2010/2011](/aspectum/img/foto-12-tn.jpg)
![BIVŠ JEKa PHA 2010/2011](/aspectum/img/foto-11-tn.jpg)
![BIVŠ JEK PHA 2010/2011](/aspectum/img/foto-10-tn.jpg)
![BIVŠ ŘLZ KV 2010/2011](/aspectum/img/foto-09-tn.jpg)
![BIVŠ FKE Jih 2010/2011](/aspectum/img/foto-08-tn.jpg)
![BIVŠ JSK KV 2010/2011](/aspectum/img/foto-06-tn.jpg)
![BIVŠ JSK PHA 2010/2011](/aspectum/img/foto-07-tn.jpg)
![VŠE CRM 2010/2011](/aspectum/img/foto-01-tn.jpg)
![VŠE CRM 2009/2010](/aspectum/img/foto-05-tn.jpg)
![BIVŠ JSK Jih 2009/2010](/aspectum/img/foto-02-tn.jpg)
![BIVŠ JSK Pha 2009/2010](/aspectum/img/foto-03-tn.jpg)
![VŠE CRM 2008/2009](/aspectum/img/foto-04-tn.jpg)
Aspectum
![Aspectum Oy](/aspectum/img/aspectum-logo.gif)