Aspectum Oy
Aspectum Oy je mezinárodní společnost, která pomáhá svým klientům definovat různé druhy vztahů se zákazníky, definuje pro ně vhodnou strategii a uplatňuje řízení vztahů se zákazníky a činnostech společností.
Aspectum Facta – metody, které pomáhají společnosti identifikovat, analyzovat a použít empirická data pro rozvoj vztahů se zákazníky.
Aspectum Consulta – rámec a jazyk pro identifikování jasných strategií vztahů se zákazníky umožňující plánování použití těchto strategií v praxi.
Aspectum Practica – nástroje pro zavádění nových strategií, spolehlivých změn a rozvoje vztahů se zákazníky na úrovni exekutivy.
Kapitál vztahů se zákazníky stejně jako kapitál duševní se pro společnosti stává významnou součástí jejich úspěchu. Již nestačí zákazníky pouze uspokojit: je nezbytné také přidat hodnotu.
Prostřednictvím poradenského servisu, případových studií a příkladů zprostředkovává Aspektum Oy pro své klienty tento nový způsob myšlení.
Aspectum O
VŠE CRM 2011/2012
BIVŠ JEK OM 2011/2012
BIVŠ JEK PA 2011/2012
BIVŠ JEK KV 2011/2012
BIVŠ MSP Pha 2010/2011
BIVŠ JEKa PHA 2010/2011
BIVŠ JEK PHA 2010/2011
BIVŠ ŘLZ KV 2010/2011
BIVŠ FKE Jih 2010/2011
BIVŠ JSK KV 2010/2011
BIVŠ JSK PHA 2010/2011
VŠE CRM 2010/2011
VŠE CRM 2009/2010
BIVŠ JSK Jih 2009/2010
BIVŠ JSK Pha 2009/2010
VŠE CRM 2008/2009
Aspectum
BIVŠ v.p. Bc 2015/2016
BIVŠ Mar.a. 2015/2016
BIVŠ JEK Pha 2014/2015
BIVŠ JEKa 2014/2015
BIVŠ Man.a. 2014/2015
BIVŠ Tampere Univ.2015
BIVŠ Market.a. 2014/2015
BIVŠ Man.a. 2014/2015
BIVŠ JEKa 2014/2015
BIVŠ JEKd Pha 2014/2015
BIVŠ JEK Pha 2014/2015
BIVŠ Market.a. 2013/2014
BIVŠ RVP 2013/2014
BIVŠ JEK KV 2013/2014
BIVŠ Man.a. 2013/2014
BIVŠ Mar.a. 2012/2013
BIVŠ Mar.a. 2012/2013
BIVŠ RPV Pha 2012/2013
BIVŠ JSK KV 2012/2013
VŠE CRM 2012/2013
BIVŠ PŘMSP 2011/2012
BIVŠ Man.a. 2011/2012
BIVŠ JEKa 2011/2012
BIVŠ JEK KV 2011/2012
BIVŠ PŘZSS 2011/2012
BIVŠ PŘMSP 2011/2012